Οταν εγώ ήμουν ΠΑΣΟΚ, ο Βενιζέλος ήταν ΚΟΔΗΣΟ -Ο Ανδρουλάκης είναι αργόμισθος σε χρεωκοπημένο κόμμα

Απάντηση - φωτιά στην Ιπποκράτους στέλνει ο Θόδωρος Πάγκαλος, μέσω twitter, λίγες ώρες αφότου «κύκλοι» και στελέχη τον κάλεσαν να σιωπήσει.
Ο πρώην υπουργός στρέφει κυρίως τα βέλη του στον Ευάγγελο Βενιζέλο :
«Εσείς άραγε πού είσαστε; Μερικοί δεν είχατε γεννηθεί, άλλοι κυκλοφορούσατε στην Ενωση Κέντρου και μερικοί κατά ΚΟΔΗΣΟ μεριά», αφήνοντας υπαινιγμούς για την κεντρογενή προέλευση του κ. Βενιζέλου, ο οποίος εντάχθηκε στο ΠΑΣΟΚ το 1989, ως κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Διαβάστε περισσότερα »
Οταν εγώ ήμουν ΠΑΣΟΚ, ο Βενιζέλος ήταν ΚΟΔΗΣΟ -Ο Ανδρουλάκης είναι αργόμισθος σε χρεωκοπημένο κόμμα Οταν εγώ ήμουν ΠΑΣΟΚ, ο Βενιζέλος ήταν ΚΟΔΗΣΟ -Ο Ανδρουλάκης είναι αργόμισθος σε χρεωκοπημένο κόμμα Reviewed by Skandalistis on 8:00:00 π.μ. Rating: 5
Από το Blogger.