ΑΝΕΚΔΟΤΟ:O ψεύτης!



Ένα πάρτυ, όχι από αυτά τα φοιτητικά, κυριλέ πάρτυ, γραβάτα-κουστούμι πάρτυ.
Η ώρα περασμένη, οι λίγοι εναπομείναντες καλεσμένοι, όλοι τους μαζεμένοι γύρω από τον οικοδεσπότη.
Ο οικοδεσπότης, μεγάλος παραμυθάς και γυναικάς, αφηγείται μια κυνηγετική ιστορία...

- ... Είχα ξεκινήσει από νωρίς για να βρω αυτή την καταραμένη Αρκούδα.
Την κυνηγούσα για μέρες αλλά πάντα έχανα το ίχνος πάνω που άρχιζε να νυχτώνει.
Ημουν λοιπόν οπλισμένος μέχρι τα δόντια, με τις σειρές τα φυσίγγια σταυρωτά περασμένα στο στήθος, και τις δύο κυνηγετικές δίκανες καραμπίνες γεμάτες και οπλισμένες και περπάταγα επιφυλακτικά ακολουθώντας το ίχνος. Φαίνονταν φρέσκο και ήμουν σίγουρος ότι εκείνη τη μέρα θα την έβρισκά ...

(το ακροατήριο αρχίζει να τσιμπάει. Δείχνουν να αρχίζουν να μαγεύονται)
- ... Ενώ λοιπόν ήμουν πανέτοιμος, έξαφνα, χωρίς να το περιμένω, πετάγεται πίσω από ένα θάμνο η Αρκούδα, με άγριες διαθέσεις.
Βρίσκω αμέσως την ψυχραιμία μου και σηκώνω την καραμπίνα.
Πυροβολώ και με τις δύο κάνες, αλλά καταφέρνω μόνο να πληγώσω το τέρας.
Η Αρκούδα εξαγριώνεται και σηκώνεται στα δύο πόδια και μου ορμάει.
Σηκώνω τη δεύτερη καραμπίνα να πυροβολήσω το τέρας, αλλά είναι πολύ κοντά.
Κτυπάει με δύναμη το όπλα από τα χέρια μου, αυτό πέφτει κάτω και εκπυρσοκροτεί ...
(το ακροατήριο τα έχει δει όλα)
- ... Η Αρκούδα τρελαίνεται από τον κρότο και πλησιάζει να με αγκαλιάσει. Με μια γρήγορη κίνηση, τραβάω το μεγάλο κυνηγετικό μαχαίρι μου και με ένα σάλτο πηδάω επάνω της να τη σκοτώσω. Είμαι λοιπόν καβάλα επάνω στο σβέρκο της αρκούδας και ...
(ακριβώς εκείνη τη στιγμή χτυπάει το τηλέφωνο. Ο οικοδεσπότης ζητάει συγνώμη και πηγαίνει να το απαντήσει. Οι καλεσμένοι ζαλισμένοι από την ιστορία συζητούν μεταξύ τους και περιμένουν την επιστροφή του με αγωνία. Μετά τρία λεπτά περίπου ο οικοδεσπότης επιστρέφει.)
- Συγνώμη για αυτό. Που είχα μείνει;
- Εκεί που ήσουν από πάνω.., κάνουν όλοι μαζί με προσδοκία.
- Αααα, ναι. Ε, λοιπόν, της ρίχνω ένα π@ύτσο και φεύγω...
http://kostasedessa.blogspot.com/2011/10/o.html
ΑΝΕΚΔΟΤΟ:O ψεύτης! ΑΝΕΚΔΟΤΟ:O ψεύτης! Reviewed by blog on 10:35:00 μ.μ. Rating: 5
Από το Blogger.